bajs på en tallrik.

Mogen rubrik, i know.

Såååååå... hur har er helg/vecka varit? Min har varit fruktansvärt händelselös. Valborg firades uppe i Karlshamn. Vi kom dit vid 5 tiden och så stack vi på jakt efter grill men failade ganska katastrofalt så vi fick använda studentföreningens grill ute på gården. Väldigt trevligt med god mat och dricka cider/vin till maten. Och när jag skriver cider, så menar jag riktig cider, en torrare cider som inte alls är lika söt. Bör nämnas att det faktiskt är viss skillnad mellan typ kopparbergs cider och en från ett engelskt bryggeri. Anyways, blev ganska kort kväll.

och ja.. på söndagen stack vi hem igen och började möblera om hemma. Vi har nämligen flyttat in mina möbler hemma hos Iffe, så vi har bytt säng och lite sånt.

Sen igår... tisdags då. var vi uppe i karlshamn igen. En kort liten vända, haha. Skulle hämta en dator, inget mer.


Men nu vill jag ha pannkakor!!! Otur att vi inte är hemma. Stack hem till mamma och snodde internet bland annat. Och så tömde jag min garderob. Slängde 3 tokio hotel tröjor. Känns i mitt hjärta :(



/b1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0