25 Maj

Mja, idag fyller man år. Blev ett trevligt litet firande. Iffe fixa tårta på sängen och senare på dagen dök B2, Vixie, Sonja, Egge, Mange och Henke upp och fikade en stund.

Så vad gör jag nu? Jag är hemma hos mamma och snor internet en kort stund. Idag blir det mycket att göra, huhu. Ska ner till banken(ett missöde skedde så jag råka spärra min internetbank), hämta ut paket från nelly och göra ett litet ärende åt mammsingen.

Snart tar vi studenten. Lite läskigt, huhu. Nah, inte direkt. Lite fullt upp bara.

Har inte så mycket mer att dela med mig tyvärr. Hehe.

/B1


Kommentarer
Postat av: Maria - passion for heels and fashion

sv: givetvis kan du få lösenord till mina låsta inlägg!



Användarnamn: Maria

Lösenord: mittliv



Kram!



GRATTIS på födelsedagen btw! :D

2011-06-05 @ 17:19:29
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0