Shopping!

Som jag lovade, så lägger jag väl upp lite snabba bilder, heh.


Kenza Bag, har alltid velat ha en liten väska till när vi går ut och jag gillade denna skarpt! 395 kr kostade den.


Oversize stickad tröja från VILA. 450 kr kostade den. Ni vet väl att stickat och randigt är inne till våren? :)


Vanliga tråkiga jeans från VILA. 350 kr, alltid bra att ha liksom.


Lila ögonskugga från Sugarpill. Så grymt fin alltså! 99 kr på ordinarie pris, men jag hade 10% rabatt så den kosta 89kr :)



Den till vänster är utan primer under och den till höger har primer. Riktigt pigmentrik färg, verklig värd varenda krona!


Jag ska ta och fota mitt andra smink som jag har shoppat också, kan vara kul att se ;P

/B1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0