Så var helgen över.

Och då börjar en ny vecka. Själv så har jag inte ens varit i närheten av min dator i helgen typ. I torsdags drog jag till min pojkvän och där var jag hela helgen, haha. I fredags stack jag iofs hem och hämtade datorn men hans internet funkar inte så jag hade bara datan till vår filmkväll.

Känner att mitt liv är lite tråkigt just nu. Väldigt mycket med skolan och så. Hm, vad finns där att berätta egentligen? I onsdags gjorde jag fransk manikyr på mig själv. Det blev väl helt okej antar jag. Tycker personligen att det ser lite billigt/horigt ut. Föredrar färgglada färger och lite roligare saker.

Har också funderat på att börja gå på någon mindre diet. Insåg nu i helgen att jag är inte nyttig på något sätt alls. Borde ju nästan ta tag i det nu i och med att man ska ta tag i träningen och så har jag ju "slutat" dricka alkohol(finns lite undantag, typ speciella tilfällen).

LALALALALA, sluta dryga mig nu. Jag försöker bara hitta på anledningar för att slippa gå och lägga mig!

/B1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0