Nailart

Med tanke på mitt intresse för smink så misstänkte jag att det inte var långt kvar innan jag började fatta tycke för att göra roliga saker med mina naglar också. Jag har suttit och kollat runt på lite roliga saker som man kan köpa till nailart och vi får se om jag har pengar nu under våren ;P

Grejen är att jag har redan testat runt med lite enklare saker att göra men det skulle ju vara grymt kul att verkligen göra det till en hobby. Jag har ju själv märkt att jag har definitivt blivit bättre tex. att måla med vänster hand, vilket inte alltid är så kul när det gäller detaljer.

Men sen är frågan om jag verkligen vill köra på lösnaglar? Njaaa, tycker det är finare med äkta naglar även om mina naglar ser ut som lösnaglar nu pga den franska manikyren.



/B1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0