Mist Stockholm

Jag lovade att lägga upp lite smink som jag hade köpt nyligen. Så jag tänkte ta upp ett märke som jag absolut älskar! Mist Stockholm. Tycker dem har grymt bra ögonskuggor är definitivt värda sitt pris på 140 kr för en ögonskugga. Vill man ha bra kvalite så får man hosta upp lite mer pengar. Så senast jag handlade där så köpte jag 3 nya ögonskuggor.


En helt vanlig matt svart färg. Denna heter "Black Lake". Iofs har jag svarta ögonskuggor men jag ville testa en svart härifrån också.


Denna älskar jag helt fullkomligt! Dem har även en hel del marmorerade ögonskuggor som är så fantastiskt vackra! Just denna heter "Anaconda" och har världens vackraste gröna skimmer. Den är dock lite grönare IRL måste jag nog påpeka, men den har definitivt den där gröna olivfärgen.


Detta är en eyedust, typ samma sak som ögonskugga men väldigt pigmentrik eftersom den är i lös form och anledningen till varför jag inte öppnade den. Pulvret bara flyger överallt! Om man applicerar med en fuktig pensel så blir resultatet riktigt metallic, vilket kan vara grymt coolt. Dessa små burkar kostar 120 kr och är också värda priset! Denna heter "Tyr Star". Den är också ganska olivgrön kan man säga.

Lite andra ögonskuggor jag har är typ "Sapphire", "Karizma", "Milky Way" osv. Men jag kan lätt säga att min favorit är Karizma, som är en pigmentrik gul färg, men den som används mest är min vita ögonskugga ;P

Kommentarer
Postat av: Olivia

kan man inte få se hur du sminkar dig? =)

2011-01-16 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0