Herreguuuuuud.

Det är läskigt vad dålig man är på att uppdatera. Men jag kan ju gotta mig i att B2 är sämre ;D

Nej, men denna vecka har jag latat mig något fruktansvärt. Det enda vettiga jag egentligen har gjort är typ... shopping(jag kan lägga upp bilder senare) och typ... filmkväll hos min pojkvän med några andra.

Meeeeeeeeen. Idag ska jag rycka upp mig och gå och sola! Det fina med mig är att jag typ bara behöver sola en kvart för att bli helt megabrun.

Påtal om shoppingen. Jag har köpt massa nytt smink på sistone. Jag har äntligen köpt hem ett märke jag har varit nyfiken på väldigt länge, nämligen Sugarpill. Köpte en lila ögonskugga men jag har inte testat den än. Jag kan också påpeka att den kostade bara 89 kr!!! rena kapet, hehe :) och ja, det är billigt med tanke på att mina favorit ögonskuggor kostar 140 kr styck normalt.



/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0