Dåligt bloggande

Över helgerna blir det dåligt bloggande som sagt. Delvis för att det händer en hel del grejer, ni vet... ut på krogen(Jag har dock slutat gå ut!) och ja allt annat shit. Och delvis för att jag spenderar hela helgen hos min pojkvän som för tillfället inte ens har internet men det är på väg denna vecka. I och för sig skulle jag ändå inte ha bloggat, men ja...

Så vad har hänt i helgen? Inte ett piss kan jag berätta. Jag har bara tagit ikapp massa sömn och druckit för mycket kaffe på nätterna. Lite härligt att jag till och med har fått Iffe att börja sova nästan lika länge som mig. Neh, om man skulle vända tillbaka på dygnet.

Men men... Ny vecka, och jag ser inte fram emot det. Ångestframkallande faktiskt. Längtar redan till fredag så jag kan få paus från verkligheten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0