BMTH + TDWP

Ikväll blir det konsert! Jag är inte säker på om jag har skrivit ut att jag ska dit ens, haha! Jag tipsade om konserten för väldigt länge sen men då hade jag inga riktiga planer på att gå. Men hur som helst, så ska jag dit ikväll.

Jag bestämde mig dessutom för att köra på en något extremare stil än den jag brukar köra på. Svartsotade ögon, med massa svart ögonskugga, svarta ögonbryn(vilket ser så jävla fierce ut) och så har jag tagit fram svarta jeans och nitskärp. Det är så inte jag överhuvudtaget längre! Det enda som saknas är typ... mitt svarta hår och så skulle jag velat ha ett rött läppstift. Kunde blivit grymt snyggt, hihi.

Men ikväll kommer bli kul även om jag inte känner mig direkt taggad. Jag lyssnar ju inte på Bring Me The Horizon eller The Devil Wears Prada längre, så låttexterna sitter väl inte så bra i huvudet.

Men nu ska jag fixa håret!

/B1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0