Back to school.

Skolan är igång igen och ja... Jag vet inte riktigt hur det har gått. Gick hela dagen i måndags och gjorde till och med läxa på kvällen när jag var hemma hos min pojkvän. Det var liksom en bra balans på något sätt. Skola, läxor och samtidigt fritid. Han motiverar mig på något sätt. Dock blev det lite sent. Grejen är inte att jag inte vill sova där, men på morgonen så fuckar det sig rätt mycket. Liksom, inget smink eller nånting där och jag hade inte det direkt i min skolväska heller. Kanske borde sticka hem emellan nästa gång?

Så klockan 3 på natten stack jag hem och lyckades göra ett stort misstag. Jag glömde ställa klockan inför morgondagen. Så jag sov. och sov lite till. Tills jag vakna klockan 2 och insåg att jag hade försovit mig. Sånt händer ibland antar jag. Vi gör misstag, right? Det höll inte min mamma med mig om.

"Det var ett misstag! Alla gör misstag ju!"
"Nej, du gör inte misstag, Bea."

Det skrämde mig. Speciellt efter ett samtal jag har haft några gånger med min pojkvän. Jag gör inte misstag, är det någon illusion jag har skapat eller? Att jag är så pass kontrollfreak att saker och ting inte rinner mellan sprickorna?

/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0