30 timmar +

Precis! Hehe, neh, men jag har varit vaken i över 30 timmar nu och ja... jag är trött :) Grejen är att jag försöker verkligen vända tillbaks på dygnet så jag slutar vara vaken till typ... 6-7 på morgonen. Så ja.. inatt/imorse blev det en kopp kaffe istället för att hoppa ner i sängen.

Dock inte det jag tänkte skriva. Eftersom jag är trött så satt jag och störde mig på en sak jag gjorde i... lördags? Hm, ja.

Det där att försöka lägga på en ögonskugga utan primer. Jag blir seriöst knäpp. Inte ens mina extremt braiga ögonskuggor blir bra utan primer. Pigmenten fäster inte eller något, det ser förjävligt ut! Slog mig för att när jag var hos iffe så glömde jag en liten sak i sminkväskan och ni kan ju gissa vad... Hmrf.

Men envis som jag var så skulle jag ha den där anaconda färgen. Så jag packade på med ögonskugga. Typ 3 gånger. Resultatet blev inte ens lika bra som ett lager med primer. Blah. Men lite fint grönt skimmer på ögonlocken fick jag Bajs alltså på sånt!

Nu är det dags för mig att sova så jag orkar gå till skolan imorgon! stor dag framför mig, tehe. Har prov imorgon ju! Lol, har inte pluggat, fan! Tur att det är engelska. Synd att grammatiken börjar bli krånglig nu när man läser cambridge engelska.

/B1


Så fin, men så fruktansvärt dålig utan någon sorts bas :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0