2011

Första inlägget för 2011 då!

Hoppas ni har hade det trevligt under nyår! Vi gjorde lite av det smarta valet på nyår. Ingen kamera(Snarare vi som glömde dem hemma ;P) så inga bilder togs, vilket kanske är bra. I och för sig drack jag inte så mycket direkt. Plus så får man inte se min fina nyårssminkning. Silvrigt med mörkblått i ytterkanten med en svag hint av magenta och massa glitter ovanpå! Väldigt classy med lösögonfransarna också :)

Däremot något som finns kvar som jag har kunnat dokumentera var mina naglar. Hade lite tråkigt på dagen så jag passade på att måla naglarna efter att ha sett en video med roliga naglar.


Ser dock så fult ut på så nära håll. Snyggare i verkligheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0