120 pro palette

Smink. Något jag spenderar alldeles för mycket pengar på. I julas så fick jag ett ryck och shoppade smink för en obscene summa. Något som fanns däribland som även köptes på internet var denna palett med matta ögonskuggor. 120 stycken. Fast alla är inte matta, vissa är frostade(somliga kallar det shimmer, gay)

Har inte ännu testat paletten, tänkte göra det imorgon när vi ska ut och festa. Men färgerna ser fina ut. Ni som undrar så tror jag den kostade 9 dollar, vilket är typ... 61 spänn. Inte dyrt alltså. Så jag förväntar inte mig ett smack heller från ögonskuggorna. Dem kan vara helt värdelösa, det är okej för mig.

Så nu har jag väl strax över 230 ögonskuggor, grymt va? Min nästa investering kommer vara lösa pigment, dvs metallic färger.



/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0