Dåligt uppdaterande.

Fruktansvärt dåligt uppdaterande just nu men jag har verkligen inget alls att dela med mig egentligen. Fast kanske en liten sak!

Iffe & jag bor hemma hos min mamma nu som är bortrest(irrelevant) på grund av att vår lägenhet håller på att renoveras! Eller ja, inte hela, men köket och badrummet! Spännande och jag har inte full koll på när det ska bli klart så vi bor här tills vidare.

Var och tittade inne i lägenheten i förrgår tror jag och hela badrummet och en del av köket var upprivet haha. Såg helt galet ut. 

Annars finns det inte så mycket att berätta faktiskt. Kanske kan slänga upp några bilder på katterna sen! dem är så söta haha.

/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0