Saturday

Solen skiner och vad gör jag? Sitter hemma hos mami och drygar framför datorn. Iffe är och spelar match i sjöbo och kommer inte hem förrän efter 6 skulle jag gissa på. Synd faktiskt. Jag skulle vilja gå till stranden men pallar inte gå utan honom. Inte lika kul.

Vad gjorde vi igår då? Hmmm. Pajade sängen, stack och åt på max, däckade därefter på soffan och efter att solen hade gått ner körde vi bil till sjöbo och gick på en fest, NYKTRA. ikväll däremot. Jag är festsugen men vi får se. kanske inte blir något, vem vet? Iffe lät också ganska sugen, heheeeeeee.

Vet ni vad? Jag känner en fruktansvärd lättnad idag. Det har tyngt mig i några dagar nu, men idag försvann allt. Det känns så otroligt bra. Ger mig lite frid i huvudet.


mmmmmmmm... lide damp har man idag. så nu ska jag sluta störa mig. kanske vårkänslorna som kommer fram?

/B1


MAMAMA, har inga bilder på den här datorn. Lite tråkigt.


kul bild va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0