IKEA

Cha cha bloggen ;PpP

Mmmh, idag har jag varit på äventyr, not not not! Nah, var på Ikea och dryga lite. Fast näää. Köpte massa grejer till lägenheten. Nya hyllor, glas, och lite sånna random saker typ. Men vet ni vad jag var gladast att köpa? två växter. Jag tyckte det var skitskoj. Frågan är hur länge dem överlever... Inte så länge gissar jag på. Men men... Inte så spännande faktiskt. Lite mysko att vara ifrån iffbiff en hel dag. Borde snart sticka hem. Han spelar match nu... fotboll dårå. Kommer hem om en halvtimme. tar 20 min att gå hem.

Vi har värsta veckan hemma nu. Vi har massa projekt som ska bli klara. Blir lätt fullspäckade dagar med tanke på att han är borta 4-5 timmar för att spela match.

Det är valborg snart ju. Totalt glömt bort det. Vetefan vad som händer. Borde ut och supa dåå. mjaaaaaaaa.

förlåt för så retarderade inlägg utan bilder. Mammas dator är tråkig tyvärr.

Jag vill ha en ponny. en liten ponny i mitt hus.

/B1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0