I don't know.

Jag känner mig inte hel just nu. Har inte gjort det på ett bra tag i och för sig. Men dem säger att man kan inte ha ett förhållande förräns man själv är hel för annars kommer inte förhållandet vara helt. Och precis så känns det nu. Jag kan inte funka i ett förhållande om jag inte funkar själv utan någon annan.

Just nu känns det extra tungt och det har gjort det i ett tag nu. Känns som att bara mer och mer saker kommer ivägen, mer och mer konflikter. Det gör ont. Jag vet knappt vad jag gör nuförtiden. Är detta vad jag vill ens? Jag vill vara lycklig men just nu är jag inte lycklig. Det blir allt svårare att hålla humöret uppe. Att låtsas som att allt egentligen är bra. Från början var det så mycket ilska, och en del finns kvar. Sen gick det över till denna tomhet som finns inom mig.

Och nu... Vill jag bara glömma, men jag kan inte. Skaffa mig en tidsmaskin och bara ge mig möjligheten att ändra på saker och ting.

Sån tur har man dock inte. Dags för mig att gå hem till verkligheten igen. Jobbigt att fly från sitt egna liv.

/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0