What a mess!

Som ni säkerligen har märkt så har det på sistone dykt upp massor med konsertinlägg lite huller om buller. Anledningen till det är för att när jag och B2 skapade bloggen så ville vi berätta om våra konserter och resor men konstigt nog så har vi aldrig orkat skriva om våra resor och konserter, så nu i veckan bestämde vi oss för att ta tag i allt detta och verkligen se till att detta blir en konsert- och musikblogg!

Så förvänta er fler konsertinlägg eftersom vi har en del konserter kvar att skriva om och nu i november ska vi på 2 konserter, vilket gör att det blir lite drag i bloggen :)

Musik för övrigt har inte ritkigt kommit igång eftersom det känns bäst om vi tar en sak i taget och nu satsar vi på konserterna. När detta är klart tänkte jag börja posta typ 1-2 låtar per dag som finns i mitt iTunes :) Och tro mig, det kommer bli väääääldigt varierad musik :)

wooh, nu blev mitt vampire diaries avsnitt klart, så dags att titta innan B2 dyker upp :)

//B1


vackert gammal bild sen någon fredagseftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0