Smashbox

Wow, jag känner mig lite efterbliven just nu... Jag fick nyss reda på att dem säljer smashbox i sverige, var helt säker på att dem inte gjorde det faktiskt eftersom jag aldrig sett märket i någon kosmetikaffär förut...

Men i alla fall, så surfade jag runt och såg att dem faktiskt säljer det här i sverige, åtminstone på svenska hemsidor och jag dog lite. Det finns hur mycket smashbox smink som helst som jag vill ha och jag har tagit för givet att det inte finns i Sverige... Tji fick jag.


Kommentarer
Postat av: IDA

Kicks säljer massa Smashboxprodukter - både online och i butik. :) Du kanske redan visste det nu men just in case.. :)

2010-09-24 @ 02:52:48
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0