Simple plan 31/10 2008 Stockholm - Stockholm



Vi kom till globen 6 på morgonen och började köa... en utan dom värsta ködagarna i mitt liv eftersom det regnade och blåste hela tiden oO Maja,tezz och några tjejer vi träffa där på bilden :)

det var seriöst blöt överallt, det värsta var när alla börja ställa sig upp och alla tidningarna trycktes ihop och blev en enda stor sörja.. yummie. hihi våran fina lilla hydda vi bygge 8D

Sedan fick kön superdamp(inte på bilden) och alla börja ställa sig upp och gå framåt så 4 timmar innan konserten började det bli trångt, o det regna och blåste och var ett rent helvete.. osså var det inga vakter så Majas mamma ringde dom så dom kom ut och gjorde allting lite bättre. Osså var det så kallt så man kunde inte ta av sig jackorna så vi fick ta med oss dom in.. suck sicken tur att B3 reglerna inte fanns då x)

Några vi satt och sjöng ramsor med xD hamnade på andra raden men sen när alla ställd sig upp så gled jag in på första så jag fick bättre plats än dom som köat i 2 dagar eftersom dom gled ut på kanterna hehe 8D

Någon som hade sytt och kasta upp på scenen, david fångade den och slängde sen ut den i publiken som jag då fångade sen 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0