Poems

Kommit tillbaka i min Desperate Housewives period jag har suttit och stirrat på skärmen ganska länge nu, dock blev min koncentration störd av det blanka word dokumentet som borde varit ifyllt med en fin diktanalys. Efter ett tag gav jag upp med DH och skrev meeeen.....
vad är det för mening att sitta och analysera dikter av författaren som förmodligen inte ens själv förstår vad dom  skrivit? Det finns seriöst inget menningsfyllt med detta dom försöker låta klipsk genom att slänga om meningar, he in avvikande & komplicerade ord. Osså blir alla "normala" människor chockade av att dom inte förstår och ja då såklart så finns det ett djupare budskap i dessa texter... ja jag är förbannad men har suttit och försökt analysera 2 dikter nu och ja tycker det bara är massa blaj, sicken tur att man har lite fantasi så man kan hitta på en vacker och betydelsefull innebörd, oooh amen

// B2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0