Historia med Robert Langdon.

Känner mig ganska nostalgisk för tillfället. Sitter i studiesalen där någon mediaklass har historia A med Roger, vår gamla historia lärare och när man hör honom gå igenom allt så känner man igen allt det han pratar om och uppgifterna. Kursen har verkligen inte förändrats ;-)

Nästan lite roligt att sitta passivt på en lektion istället för att faktiskt vara på lektionen. Det är ganska konstigt egentligen. För om dem kommer ha lektion i studiesalen varje fredag så kommer jag i stort sett vara på varenda lektion dem har, så det kan bli intressant.

Annars så händer det inte mycket i skolan idag alltså... B2 har lektion, vet inte riktigt vilken men någon kulturlektion antar jag. Själv har man en grymt lång håla mitt genom hela dagen. Från klockan 10 till klockan 3, väldigt drygt men man kan få mycket gjort också.

Haft PA möte idag(projektarbete), och jag tycks sälja min idé väldigt bra utifrån allas reaktioner. Så nu sitter jag och för loggbok till arbetet.

Ska dock sluta skriva nu och börja läsa på en väldigt dålig bok :)



Shiiiiit, mediatreorna är ju stuuud. Insane!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej besök gärna min blogg här på www.fotobarnetolivia.blogg.se



Ny bloggheader & Design kmr inom kort !

2010-09-11 @ 09:55:11
URL: http://fotobarnetolivia.blogg.se/
Postat av: Julia

ARE YOU CRAZY? Dan browns böcker är ju asbra Bea!

2010-09-11 @ 17:57:40
URL: http://juliaeldh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0