Chris Brown 31/1 2009 Stockholm - Hovet

 


Åkte tillsammans med Amanda och rebecca ut till Globen/hovet 8 morgonen för att köa :) Alla gillade att jag hade på mig en Tokio Hotel tröja speciellt inne på konserten, fick några fina gliringar om det.. Men lite skyll dig själv xD Men det var för att det var den enda varma tjocktröja jag hade då, hehe
 
Det fanns 2 köer, så i våran kö så var det bara folk fram till dom blå dörrarna :) Dock trängde sig folk som fan och var allmänt jobbiga. Och till den som vill veta så är kösystem till Hovet lika dåligt som det är på forum i danmark... Helt värdelöst och folk blev skit arga när vi skulle in, så en nacka mig och slängde vatten tydligen så var det VI som orsakade allt knuffandes i hela kön?

Rebecca,Amanda,Anna och agnes :) var ganska kallt att köa i slutet på januari! Dock var värre till Tokio hotel x)

Slutsålt på Hovet :) Dock så var det en utav dom värsta konserterna jag varit på.. asså inte pga utav Chris brown han var ganska azum xD Men det var så jävla jobbigt ute på golvet, för vi stod inte på första eller andra raden utan flög bara omkring fick inget vatten och ingen luft xD och det var inte härlig " konsert" feeling bara grymt jobbigt... Så jag hittade stor bagpacker väska (lol wtf) ute på golvet som jag stod på ganska länge xD Men sedan gick jag bak fick vatten och kastade in mig i folkhavet igen dock från en annan vinkel så jag lyckades få en jävligt bra plats men utan knuffande gick liksom runt allt det jobbiga :)

/B2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0