Blessed Union of Souls



Blessed Union Of Souls - Brother My Brother



Så... detta var vad jag lyssnade på halva natten. Låten kommer från pokemon soundtracket från den första filmen(Ni vet med Mewtwo?) Och jag älskade låten när filmen kom ut, med andra ord så var jag en riktig liten pokemon nörd. Borde kanske ändra tempusform.. Jag är fortfarande en riktig pokemon nörd. Jag har jättemånga pokemon spel till gameboy och nu på sistone har jag suttit och tittat på animen och spelat spelen, vilket inspirerade mig till att lyssna på låten igen. :)


The anger burns can't remember why
It's kind of crazy to cause so much pain
Our foolish pride makes us hate this way

We watch our world fall apart
Tell me what good is winning
When you lose your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0