All Time Low 17 Augusti 2010 (köande)

Den 17 augusti i år såg jag All Time Low i Göteborg och det var en massa skoj ska ni veta! Jag och Sarah åkte från Malmö med buss upp till gbg klockan 6 på morgonen och var framme vid halv 10 tiden typ. Helt chill gick vi till nordstan och hängde där till till 11 innan vi bestämde oss för att börja köa.
Jag är ganska säker på att jag fick nummer 50 eller 51, känns så iaf. Att köa var typ fett drygt eftersom det var typ värsta monsunen men killarna i bandet twittrade helt snälla saker om oss så ja, det gjorde hela grejen lite mer värd. Det som är värt att nämnas är att jag typ inte ens lyssnade på dem då överhuvudtaget. Jag var där för jag fick konsertbiljetten gratis ;-)



Klockan 3 var det signering på bengans, så vi plankade på spårvagnen dit och fick cd skiva signerad(jag köpte en där, hehe) Killarna var typ helt schyssta och så fick jag äran att lära dem lite svenska, hehe.



Sen när vi kom tillbaka till kön igen så var det skitmycket folk, och jag dog typ lite.. tror det var typ 150 pers och när vi lämna var det typ 60, och vi var inte ens borta länge, typ 1,5 timme ;o
Men typ efter att ha stått i kön i typ en kvart så kom det en kille med massa pizza kartonger och ropade ut "All Time Low bjuder fansen som har köat på pizza!" vilket var helt epic, haha. Så vi fick pizza för att vi hade köat i pissväder (:



Denna bilden togs typ vid 7 tiden och då ringlade kön ganska långt bort, haha. Det var 1 timme innan insläpp. Jag hade inte velat stå mitt där utan nummer kan jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0