Vad hände egentligen?

Shit alltså... Fredagskvällen var galen! När jag vaknade på lördag morgon hade jag inte en aning om vart jag var eller hur jag hade tagit mig dit men med lite återberättning så... nej, jag kommer fortfarande inte ihåg ett skit, haha!

Jag kan tänka mig att det låter lite läskigt att bli så där pass äckligt full att hela kvällen svartnar, men jag tycker inte det. Det är så jävla roligt och jag känner i hela min kropp att jag tyckte kvällen var skitskoj trots att jag tydligen ska ha spytt en hel del, hehe. Dessutom så minns jag typ... första delen av kvällen. Jag kommer ihåg att vi shotta tequila och ja.. efter ett tag så svartnade det. Men inte fan blev det tråkigare för det!

Tyvärr kom lördagen och ni skulle bara veta hur satans bakis jag var alltså. I början mådde jag bra men efter ett tag, nej fy fan. Jag låg typ i min säng i några timmar under täcket och rörde inte en endaste muskel alltså. Jag mådde så jävla illa, fy fan. Tur för mig så gick det över till kvällen och då tryckte jag i mig en halv pizza så chill bill!

Idag är jag typ helt pepp för att gå ut igen, tyvärr slösade jag lite för mkt pengar, hehe. Galet liksom... och påtal om inget. Igår när jag stod och gjorde milkshake så slank det ur mig bara... Skägg. Fan.

/B1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0