plugg, no thanks!

Plugga plugga plugga... det är typ vad jag borde göra men jag pallar verkligen inte plugga just nu. Jag har 2 böcker att läsa ut, ett filosofiprov och tyska läxa, men vad gör jag?

Jag läser en helt annan bok som inte har något med skolan att göra ens. Man kan säga att idag är lite av en sån där dag då jag typ inte orkar med omvärlden, gårdagen var fett jobbig. Hade en sån extrem huvudvärk hela dagen och ja... Det var ingen bra dag bara. Idag är inte så mycket bättre men jag slipper huvudvärken åtminstone.

Lite övriga funderingar, så funderar jag på att lägga ut mer musik utöver den listan eftersom jag lyssnar på så grymt mycket varierad musik, allt från Rihanna till Anita Baker och det kan vara kul med lite variation även om listan har en hel del variation, haha ;P




Nu i helgen fick vi besök av lillskiten också(lilla hunden) och han har växt en del, men fortfarande mycket mindre än min bajshög, haha ;P Det var väldigt roligt kan jag berätta då Zack blev så pass glad att han pissade på sig, haha. Dock bara en liten skvätt, sånt typiskt hundbeteende :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0