Ny jacka!

Åh, fick min jacka idag som för övrigt jag inte betalat(vilket gör att jag tekniskt sett inte har shoppat)

Den är så grymt snygg alltså! När jag såg den så smälte jag typ, och snacka om att min midja ser minimal ut i den. Tror inte jag har sett så kvinnlig ut på väldigt länge, vilket låter lite konstigt. Men grejen är att jag har en tendens att inte köpa kläder som framhäver mina "kvinnliga former", shit det låter så fel.

Men just nu så letar jag efter en blommig sjal. Och ett par öronmuffar, för det är så grymt snyggt. Fast jag hittar inga öronmuffar vilket gör mig lite ledsen.

Åh, jag är så glad! Jag får seriöst världens lyckorus av nya saker!


699 kr på HM (Den är dessutom gjord på återvunnen ull!! tänk på miljön!)

/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0