Hemligt uppdrag

Har varit lite inaktiv på sistone, och jag kommer nog fortsätta vara det. Jag har nämligen ett uppdrag. Kan inte skriva vad än, men snart... Hur som helst, så handlar det om en massa försök och experiment och jag känner just nu att jag är ute på djupt vatten, för tiden är knapp och ja... Ni får se, jag vet inte om jag kan lägga upp några bilder på mitt projekt. I vilket fall som helst, så lär det komma upp i efter hand! Men detta kommer bli ett dyrt experiment kan jag berätta, för jag vet att jag kommer misslyckas några gånger innan resultatet blir perfekt.

Hela eftermiddagen imorgon kommer gå åt att införskaffa allt som behövs och nu i helgen har jag planerat allt.

Jag ångrar nu att jag inte fotade min fina citronmarängpaj, den blev verkligen perfekt...

/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0