Heldag i Malmö

Inte för att det är speciellt ovanligt för oss att åka till malmö, haha. Men jag skippade skolan och ja... Jag, B2 och Victoria åkte till malmö för att kolla på peruker främst men det blev lite annat också, haha.

Victoria stack vid typ 1 tiden medan B3 vandrade runt i Malmö tills fyra och ja... vad gjorde vi? gick och kolla i affärer och provade skor. Tyvärr har jag fått den dåliga vanan av att lämna kvar kameran, vet inte varför så ja.. Inga bilder tagna förutom EN enda!


Vi bestämde oss för att äta ngt innan tåget gick tillbaka till Ystad så det blev mudcake och en ischai/chailatte!

Väl tillbaka i Ystad så köpte vi hårfärg och gick och sola. Färgningen blev ju som den blev. Min hårfärg hette "intensiv röd" men den är inte röd någonstans. Blev ganska besviken. Sen blekte B2 sin utväxt och ja... den blev väl vit...

//B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0