Sweet Love





Sweet Love - Anita Baker

Jag är en riktig sucker för jazz och allt som har med Las Vegas att göra, vilket nog inte så många förväntar sig. Varenda gång jag bakar så lyssnar jag alltid på jazz, oftast Ella Fitzgerald men jag älskar denna låten så sjukt mycket.

With all my heart I love you, baby
Stay with me and you will see
My arms will hold you, baby
Never leave, 'cause I believe

I'm in love, sweet love
Hear me calling out your name, I feel no shame
I'm in love, sweet love
Don't you ever go away, it'll always be this way

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan fin blogg kika gärna in på min (:

2010-11-01 @ 21:31:40
URL: http://emmakarlegrunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0