Skivsläpp för Rihanna

17 November släpper Rihanna nytt album och jag hoppas att ni inte har missat det. Hennes nya album heter Loud och kommer inkludera 11 nya låtar, däribland hennes singel Only girl in the world och(!) Love The Way You Lie Pt. 2(featuring Eminem)!

Jag ser fram emot skivsläppet kan jag definitivt säga. Jag tror jag kommer gilla hennes album med tanke på att hennes två singlar som släppts nu på sistone är grymma. Däremot är jag grymt nyfiken på LTWYL Pt 2 med Eminem. Tydligen så ska låten berättas ur Rihannas POV, så att säga.

"Even angels have their wing cut schemes, and you take that to new extremes, but you will always be my hero, even though you lost your mind". En bit från låten och jag tror det verkligen kan bli grymt alltså.



/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0