Regelbunden uppdatering

Vet inte om ni har märkt men det har uppdaterats minst ett inlägg varje dag och det finns faktiskt en anledning till varför bloggen har uppdaterats så "flitigt".

Det kallas tidsinställda inlägg. Jag älskar funktionen och det är därför det kommer så mycket musikinlägg just nu. Väldigt enkelt att tidsinställa så ett dyker upp varje dag och sen så uppdaterar vi väl resterande på fri hand. Men det gör att bloggen blir liiite roligare eftersom det faktiskt kommer upp något nytt varje dag.

Jag har planer på att börja uppdatera om lite mer saker och sånt, men just nu är mitt liv ganska fullsatt trots lov. Mitt sömnschema har nog aldrig varit så fucked up som det är nu.

Men inlägg dyker åtminstone upp i bloggen så vem kan klaga?

/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0