Galet!

Nu har det varit dålig uppdatering igen men helgen har varit ganska awesome ;D
I fredags höll B2 och Sonja en fest och det var ju grymt kul, tyvärr tog jag inga bilder haha! Dock kan jag säga att jag faktiskt bakade!

Och igår... förfestade vi hos Iffe och sen drog vi ut på Donna Gina och en kortare stund på Kings head. Efter det så åt vi och drog vidare på efterfest vilket var helt jävla stört för vi stannade kvar där tills 7 på morgonen, sinnes. Så fick inte mycket sömn inatt och tyvärr inga bilder igen.

Vilket resulterade att idag har jag typ... legat och varit bakfull. Sov också en stund på dagen för att jag var så jävla trött.

Men helgen var awesome som vanligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0