Valborg

Lite sent inlägg men som sagt bättre sent än aldrig :)
Kvällen började hemma hos B1 tillsammans men Hanna och Sonja, satt och försökte tvinga i oss något pissigtvin men det är bara att inse jag kommer aldrig bli någon hejare på vindrickning!
Senare så stannade Hanna och Sonja inne i stan medans jag och B1 traskade ut till saltan. Träffade väldigt trevligt folk, två killar som stalka oss lite fint o som skulle våldta oss xD hehe
Sen så kom polisen och jag och Bea sprang in i skogen och gömmde oss puh tänkte vi ,där slapp vi dem. Men vi han inte gå långt innan vi blev stoppade av en annan polisbil, olyckligtvis så hade jag en cider i handen. Jag stod och tappert argumentera emot att jag inte alls behövde uppge mitt namn men det gick dock inte så bra. Bea tyckte ja skulle ringa min advokat men med det blev jag inte så mycket smartare... Vi nekade ju oxå att vi druckit ur den och med det så blev jag bara vittne till en cider xD
Aja inte så jätte lyckad kväll men den var helt klart intressant och rolig ändå :D



Kommentarer
Postat av: Lina

Gulliga tjejor :)



sv: Taack :D me looooves it

2010-05-01 @ 22:56:23
URL: http://nallo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0