The Emptiness will haunt you...



Det är något med Alesanas nyaste album som gör mig helt knäpp. Jag fullkomligt älskar hela albumet och denna musikvideon är typ helt... underbar. Texterna från deras nya album är så äckligt bra och låtarna från det nya albumet är typ mer lyssnade än vad mina Tokio Hotel låtar är, vilket säger en del för mig med tanke på att Tokio Hotel trots allt är mitt favoritband.

Men låt oss säga såhär. Om Tokio Hotel är mitt liv, så är Alesana mitt livs kärlek. Jag kan inte ens beskriva hur bra dem är.

The depth of a man's soul
can not be measured in a matter
of meters and fathoms
but rather it is in my opinion
only quantified by his proximity
to heaven and hell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0