Siesta var awesome!

Kunde uppdaterat igår men jag hade ingen lust, vilket jag inte har idag heller. Är fortfarande helt bakfull så ja... nog pratat om det.

Siesta var fett kul i alla fall! Lyckades dock bara se Thåström och Johnossi, men det är okej. Jag åkte ändå inte dit för banden, haha. Själv så tycker jag Siesta är mer en "camping" festival. Det är på campingen man vill in på, och jag måste ge den lite minus för att den låg mitt ute i skogen och man fick gå värsta långa leriga stigen för att komma dit. Inte okej alltså.

Jag tänker inte skriva om vad vi gjorde och så, för ja... Mycket pinsamma saker hände och mycket av det som hände har blivit en massa internskämt som ingen annan fattar. Men däremot kan jag berätta något som vi alla tyckte var äckligt kul!

Den gröna spyan och den perfekta spyan. Vi hade druckit mintlikör och sen spyr jag(B1), hursomhelst så var spyan typ knallgrön och självlysande. Jag stod och asgarvade skitlänge åt den alltså. Det låter helt äckligt men ni skulle sett den.

Den perfekta spyan var Beas(B2). Den var också grön, fast i lager, och typ.. helt perfekt rund och fluffig. Ganska disgusting men också helt insane!!! Jag börjar typ skratta när jag tänker tillbaka på det.


Har ingen aning om typ vem hälften av alla människor är. Några dök upp när vi tog fram kameran ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0