Santa Barbara?

Det känns som att det enda som cirkulerar i mitt huvud är college och universitet. Det skrämmer mig sjukt mycket att tänka så långt i framtiden. Men samtidigt så är det inte så långt fram, för jag måste skicka in ansökan i början av hösten och det är inte långt kvar.

Anyway, så har jag bläddrat runt bland massa skolor och försökte hitta det som skulle passa mig bäst. Jag har bläddrat genom, Long Island CW, Brown, Berkeley, Boston, London university, och inget har känts som mig riktigt. Tills jag kom till Santa Barbara City College.

Ambitiös skola, där smarta människor men ändå är skolan känd för sina extrema fester. Att kunna balansera sina studier med fester tror jag är något för mig. Jag är ambitiös med rätt motivation och fester är aldrig fel. Tror jag skulle få ut ganska mycket av Santa Barbara.

Men jag vet inte... Känns läskigt att åka iväg till andra sidan jordklotet för att studera. Fast jag om någon skulle behöva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0