När orden sviker



Det har varit dålig uppdatering här på sistone och jag vet inte riktigt varför. Jag menar, jag är ju bara 50% av bloggen om man ska vara så petig.

Jag borde sitta och plugga psykologi men varken kroppen eller hjärnan vill, så jag lägger in en låt istället. Into Dust - Mazzy Star som jag sitter och lyssnar på nu.

Att lägga in låtar är ett bra sätt att hålla bloggen uppdaterad när orden sviker. Just nu känns det som att jag inte får fram det jag vill och då är det bara att lägga upp en låt som beskriver dina känslor. Fast denna låten är nog mer min nuvarande sinnesstämning.

Se där, ännu en av mina meningslösa rantor. Jag måste sluta med det där.

Psst! Jag hörde att Dude har varit på äventyr igen. Han dyker snart upp i bloggen igen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0