Asian kung-fu generation

Ännu en meningslös dag i skolan hade prov i relegion, gick väl hyffsat. B1 skulle ha prov i psykologi men om läraren inte dyker upp så blir ganska svårt. På engelska lektionen satt vi i ca 45 minuter och diskutera vilken film vi skulle så nästa lektion. Det är sånna dagar jag älskar min klass 8D Sedan drog B3 hem till B1 kolla på DH och käka bakeleser.


Haruka Kanata
typ theme song till Naruto, påminner mig som fan när vi var på uppcon och alla stod inne i stora salen och dansa och sjöng :)


Kommentarer
Postat av: thea

Fi fan för prov i religion, ryser av bara tanken:p haha.



Sv: Sant så sant. Vi brukar vara bra på det där med att skratta, det är nog lugnt för vår del :)



Hur kan du ha missat marabou polka? It is everyhwere, prova den tycker jag iaf att du ska för den är god god god!

2010-05-11 @ 02:25:19
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0