18 år och äntligen myndig!

Idag fyller jag, B1, 18 år, hehe. Äntligen är jag myndig och fri, även om jag i stort sett alltid har varit fri. Men det är skillnad nu.

I vilket fall som helst så har dagen varit väldigt speciell. För det första så finns det flygblad över hela skolan där det typ står "Grattis Bea 18 år SP2A" med en bild på mig, så ja... Alla har ju typ vetat att jag fyller år idag, hehe. Självklart var det Sonja och B2 som ordnade det och man kan säga att jag blev förvånad, men det gav mig ett gott skratt ;)

Sen blev det presentöppning och min första reaktion var typ att börja skratta tills jag grät. Allt från ett par fula tofflor(som jag för övrigt har på mig nu) till värsta videon där massa random människor säger grattis.


Ett collage jag fick också från B2. Lite kul att se hur jag har raidat genom frisyrer och hårfärger. Allt från grönt till rött, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0