This life is so sick...

Jag dör alltså. Jag har sån extrem sömnbrist att det verkligen tar död på mig. Vi hade EN endaste lektion idag, och vi tittade på film och jag har verkligen ingen energi kvar längre.

Dessutom hjälper det inte att jag typ vägrar äta heller. Jag är så less på all äckelmat. Jag har helt seriöst inte ätit hemlagad mat sen i julas typ. Just därför jag typ inte blivit sjuk efter konserterna/resorna. Just för att min kropp var redan van vid dålig mat.

Men nu har jag verkligen förbrukat min sista droppe av energi och jag orkar verkligen inte. Jag bloggar typ... senare om resan till Stockholm. Typ när jag har fått i mig lite mer energi, urk.

Det värsta är att jag har haft sånna här sömnproblem innan och det är inte ett dugg kul att sova bort hela jävla fritiden bara för att orka med skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0