Another monday evening.

Seriously, im exhausted!

skolan tar lite död på mig även om vi typ inte gör ett skit. Två lektioner idag. Ena redovisade vi våra böcker. Hade inte läst boken utan bara skumläst genom på wikipedia så den redovisningen sög för jag var inte ett dugg föreberedd, haha.

På svenskan tittade vi klart på hemsöborna som är skriven av August Strindberg. Sen blev det en kort liten diskussion med typ sammanfattningen "Akta er för människor med mustasch" och "Fan vad fula dem var ;) ...

Nu har jag precis pluggat psykologi, kapitlet perception. Inte ett dugg kul att plugga det eftersom vi hade provet för typ 4 veckor sen men ja... jag gillar att skolka, hmhm. Dags att börja dyka upp till proven i alla fall.

Men vet ni vad?

Jag gillar Rihanna. Hon är seriöst grym. Hennes nya album är typ hennes bästa hittils och hennes stil. Behöver vi ens gå in på det? Wow, alltså. Hon är så fett grym alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0