A week has passed by..

Det är sjukt. En vecka sen jag såg TH i Göteborg. Men det känns som en evighet sen. Det var en vecka sen jag verkligen var glad. Riktigt glad, inte så där fejkat glad som jag går runt och är annars.

I en vecka har jag kämpat med saknaden. Kämpat med tanken av att inte veta när jag ser dem nästa gång. Det gör ont, men inte som vanligt. Det är ingen direkt ångest men det känns inte som en normal saknad heller. Jag kan inte definiera smärtan längre.

Jag kommer ihåg när jag stod i kön och det var minusgrader ute och man muttrade tyst för sig själv att skolan skulle varit bättre, men efter konserterna skulle jag lätt ställt mig i kylan igen bara för att få se om dem igen.

Att vänta är nog det mest jobbiga som finns i världen och det vi slösar mest tid på. Och nu börjar en lång väntan igen. Väntan på att få veta när jag ska se dem nästa gång igen.

It hurts so bad...


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Lyllos dig!!!!!!!^^

Vet du när dom kmr till sverige nästa gång?=(

2010-04-07 @ 20:02:55
URL: http://fridaalind.blogg.se/
Postat av: Sara J

Ja, herreguud, det er over en mnd siden jeg så TH i Oslo nå :c Beste dagen i livet mitt, LETT! Jeg savner konserten så utroolig!

2010-04-08 @ 21:16:31
URL: http://sarahverdag.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0