på playan

Gled omkring på stranden och jobbade lite på brännan idag, dock blev jag nog inte så brun eftersom det var så jävla varmt så jag var bara nere i typ 2 timmar.. men det är väl det som är så underbart att bo så nära havet 8D bara strutta omkring en liten stund och låtsas att man är på någon medelhavs ö och sedan bara... åka hem igen ^^ fast jag måste säga att det ser lite mer tropiskt ut borta vid sandhammaren där jag och B1 var iväg och tälta än hur det ser ut runt Ystad men just detta var ju mer eller mindre varför vi flyttade 110 mil söderut. Vi valde havsutsikt istället för fjällsutsikt som jag btw hade på mitt gammla rum uppe i Östersund!







Kommentarer
Postat av: thea

Det är då fan inge fel med fjällutsikt ska jag tala om för dig.. Haha!

Skicka lite havsutsikt, vi kan a lite 50/50 väl? :p



Solen lyser ganska bra här också, ibland iaf.

2010-06-29 @ 23:02:35
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0