Sunburn

Min kropp har fortfarande inte återhämtat sig sen jag brände mig. Den är på god väg, men vissa kroppsdelar gör fortfarande väldigt ont. Min moster som jobbar på sjukhuset utbrast igår "Men herregud, du har första gradens brännskador!"... så ja, jag är på väg ;)

Inte för att jag bryr mig, för jag har väldigt bra pigment i min hud. Jag blir brun no matter what. Bränner jag sönder huden så kommer jag sen bli skitbrun. Bränner jag mig inte, så blir jag ändå brun. Därför oroar jag mig inte direkt och hudcancer... Ja, något måste vi dö utav ;)

Frågan är då hur jag spenderar mina kommande dagar inomhus tills min hud har återhämtat sig. Jag tittar på massa tv-serier. Igår tittade jag klart på säsong 6 utav Desperate Housewives. Lite sorligt när sista säsongen tog slut men jag gick över till att titta på House istället.

Väldigt bra serie med min typ av humor. Dock har jag en tendens att titta bort när dem skär i människorna. Klarar inte av det längre, förut var jag nästan värsta sadisten, hah.

Frågan är nu bara vilken annan serie jag ska börja titta på. Funderar på att fortsätta där jag slutade på Smallville förra sommaren. Jag såg 7 säsonger i streck eftersom jag var lite onormal och vägrade sola(Blekaste människan i ystad, kan jag lova).

Nå ja... Slutskrivet för min del. ska återgå till... House och smörja in mina brännskador ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0