Så kommer solen igen....

Eftersom B1 så fint innan skrev om solbränna, så kan ju jag fortsätta där. Har med fått lite för mycket sol, kanske inte lika mkt som henne med ändå. Min ena kind har fått tagit väldigt mycket stryk av detta, men förutom den så har jag mest bara en väldigt ful bränna med massa linjer och kanter men det ska vi snabbt fixa till xD Fast den slår ändå inte den bränna B1 hade för några dagar sen, den var riktigt snygg men nu tror ja hon har solat ut det mesta ^^  Förutom att stå och titta på hur brun jag har blivit så springer jag gatulopp mellan huset och stallet eftersom veterinären skrev ut dropp för Patrys öga som ja ska he in i ögat på henne 5-6 ggr per dag så jag har inte så mycke till liv just nu men men vad gör man inte för sin pålle :)  Nu ska jag iväg och träna, är hurtbulle denna sommar 8D





Hitta en väldigt söt bild på Party sen vi bodde i Östersund 8D

Kommentarer
Postat av: thea

Naw party, :)



Och ge mig sol för fan!

2010-06-18 @ 19:56:23
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0