Random :)

Har nog inte berättat men vi hade ju inbrott hemma hos mig för cirka en vecka sen och dom kärleksfulla människorna tog ju min data.... Iallfall nu har pappa köpt en ny så nu kanske ja kan bli lite mer aktiv på bloggen eftersom jag använt pappas nu och den är så seg så jag sitter bara vid datan en snabbis varje dag x) Men nu ska det nog gå tillbaka till mitt nördiga jag och försöka bli en bättre bloggare 8D vilken ja kanske inte direkt någonsin varit men ahja hehe over and out, nu ska jag försöka hjälpa min 85 åriga farfar hur en dator funkar... Han köpte precis den óch har aldrig hållt på men någon heller så det kan ju bli intressant :)



En fin bild på mig och Bea sen Sandhammaren, ni gillar redigeringen 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0