Rådgivning, Nej tack! :)

jaha, jag vet inte om B3 nämnde vad som hände på valborg detta år? Iallfall vart vi ju stoppade av polisen för vi hade innehav av en 4.5 cider. Eftersom det var jag(B2) som höll i den var det jag som fick en väldigt fin polisrapport hemskickad där det står att jag är vittne till denna cider. Iallfall imorse så ringde dem från någon rådgivning som pratar med ungdomar som har problem med alkohol och droger. Dem ville att jag skulle komma  ner ditt och prata med dem om denna kväll, vad som hände och hur min relation till alkohol är. Såklart sa jag nej det kände jag att ja inte alls hade någon lust med att göra xD  Men måste säga att det var en envis jävel, hon ska ringa min pappa också och fråga ifall han anser att ja har några problem. jisses alltså, ja lär ju inte vara den enda ungdomen som dricker, sen var ju jag bara så dum så jag åkte fast för det men jag känner att ja kan skylla på att jag inte såg dem :P

Aja nu ska jag klippa gräset och packa, sedan för B3 på tältning 8D wohoo


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha!

2010-06-15 @ 16:10:10
URL: http://jeldh.blogg.se/
Postat av: thea

HAHAHAHA, även vittne till en cider. Love it.

Fan va roligt. Ofta man skulle gå dit då? Ehm nej. :p



Of couse I know the rör du pratar om. Man kan ju också kalla stället minnesgärdet om man vill de:p

2010-06-15 @ 22:11:53
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0