Handledarkurs

Ny dag då.. även om dagen är i stort sett slut ;-)

Var på handledarkurs med min pappa idag. Det var ganska kul, jag skrattade i alla fall en hel del. Kanske jag som har så pass störd humor att jag kan skratta åt trafikolyckor och snarliknande. Nej, men teoriläraren är ganska rolig faktiskt, har haft henne tidigare och hon har ganska skön humor och berättar en hel del om typ.. tokiga saker som hänt när hon övningskört med elever.

Kursen var dock ganska lång. Typ 3 timmar och jag satt med en kopp kaffe genom hela för att inte somna(Pappa var ju tvungen att sitta allra längst fram, jag sitter vanligtvis längst bak). Sent på eftermiddagen är inte direkt det roligaste heller även om pappa tyckte det var kul att komma till skolbänken som omväxling. Dock tycker nog inte någon elev det är speciellt kul att sätta sig bakom ännu en bänk när skoldagen precis tagit slut.
Tur för oss då att vi inte hade några lektioner idag då. Alla lektioner var väl typ "inställda" eftersom vi inte hade något att göra. Själv tömde jag skåpet lite snabbt och lämnade böcker här och där.



Imorgon tatuerar jag mig om allt går enligt planerna. Jag skulle ju tatuerat mig på min födelsedag men det blev ganska inställt så vi försöker nu igen! Går det inte imorgon så åker jag seriöst upp till min kusin i Göteborg och så får han tatuera mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0